Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Χταποδι ξυδατο

Υλικα
για το βρασιμο
1 χταποδι 1 κιλου (κατεψ.)
2 κουπες νερο
1/4 κουπας ξυδι
3 κοκκους μπαχαρι
6-7 κοκκους πιπερι
2 φυλλα δαφνης
λιγο αλατι
για το σερβιρισμα
ξυδι
αλατι
πιπερι
ελαιολαδο
μαιντανο

Εκτελεση
Ξεπαγωνουμε το χταποδι,το πλενουμε,βγαζουμε το δοντι με ενα μαχαιρι ή ψαλιδι,χαραζουμε και ανοιγουμε την κουκουλα και κοβουμε τα πλοκαμια ενα ενα.
Το βαζουμε σε μια κατσαρολα με ολα τα υλικα για το βρασιμο και το βραζουμε σε μετρια φωτια για 1 ωρα να μαλακωσει καλα.
Στραγγιζουμε το χταποδι,το κοβουμε σε μικρα κομματια,το βαζουμε σε ενα μπωλ και ριχνουμε ελαιολαδο,ξυδι,λιγο αλατι,λιγο πιπερι και ψιλοκομμενο μαιντανο.Αν θελουμε αντι για μαιντανο μπορουμε να βαλουμε ριγανη και προαιρετικα αν μας αρεσει μπορουμε να βαλουμε και σκορδο κομμενο σε λεπτα φετακια.



5 σχόλια:

  1. Χταποδάκι... Σλουρπ! Το τρώω συνήθως σε μια φίλη μου, γιατί εγώ όσες φορές το έχω φτιάξει έχει γίνει σαν ένα σκληρό λάστιχο σφεντόνας! :(
    Όμως θα την κρατήσω τη συνταγή, αφού ποτέ δεν ξέρεις πότε θα γίνει κάνα... θαύμα!
    Να έχεις ένα όμορφο μεσημέρι! Καλή όρεξη. (έχω αφήσει κάτι για 'σένα στο blog μου, όποτε βρεις χρόνο και θέλεις, πέρνα μια βόλτα) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως δε μου εχει τυχει κανενα χταποδι πεισματαρικο και κακοβραστο.Ισως γιατι παιρνω κατεψυγμενο που σπανε οι ινες του στην καταψυξη ενω το φρεσκο ειναι πιο σκληρο.Οποτε λαχταρισεις χταποδι ξανα δοκιμασε με αυτον τον τροπο,εμενα μου πετυχαινει,ελπιζω και σε σενα. :)
      Οσο για το βραβειακι σε ευχαριστω παρα παρα πολυ! <3

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα να ρωτησω κατι γιατι πρωτη φορα θα το φτιαξω... Πως θα κοψω την σακουλα που λεει? Κ τα πλωκαμια θα τα κοψω κ οταν το βαλω να βρασει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα να ρωτησω κατι γιατι πρωτη φορα θα το φτιαξω... Πως θα κοψω την σακουλα που λεει? Κ τα πλωκαμια θα τα κοψω κ οταν το βαλω να βρασει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως δεν φωτογραφισα τη διαδικασια αλλα στη σελιδα που θα σου παραθεσω υπαρχουν φωτογραφιες και λεπτομεριες για το πώς να καθαρισεις και να τεμαχισεις το χταποδι για να το μαγειρεψεις. Καλη σαρακοστη!
      http://greekmylittleexpatkitchen.blogspot.gr/2011/11/blog-post.html

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...